Oferta formativa FP IES M. Àngels Cardona

Pàgina FP de IES Mª Àngels Cardona

Dimecres, 10 Juny 2015 19:53

Dia Mundial del Medi Ambient

ACTIVITATS A L'IES M ÀNGELS CARDONA PER CELEBRAR EL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT DIA 5 DE JUNY

Aquest curs s'han  organitzat diferents activitats per a cada nivell educatiu. Així hem tingut una gran varietat de mostres del que es pot fer per aconseguir conservar i millorar el nostre medi ambient més proper.

A 1r d'ESO van fer una sortida a una platja o a un espai natural a prop de Ciutadella, com es Pinaret , per  recollir i seleccionar els residus que es trobaven i deixar-ho al més net possible. Després van portar les bosses als contenidors corresponents. A tutoria  els alumnes han fet uns murals amb fotos d'aquell dia per exposar-les en una cartellera del centre.

A 2n d'ESO, durant el seu viatge a Mallorca, els alumnes van reflexionar sobre la importància de cuidar el nostre medi ambient, fent una fotografia acompanyada d'una reflexió o lema. Les millors fotografies estan exposades a la cartellera de medi ambient del nostre centre.

A 3r d'ESO, a Música, els alumnes han fet una recerca de cançons que defensen el medi ambient, i han penjat la lletra de cada una d'elles a la cartellera. Algunes d'aquestes cançons s'han gravat i han sonat en el sistema de megafonia al llarg de la setmana.

A 1r de batxillerat els alumnes  també han reflexionat, a l'assignatura de Ciències per al Món Contemporani, de la importància de cuidar el nostre medi ambient fent una fotografia acompanyada d'una reflexió o lema. Totes les imatges s'han ajuntat en un vídeo que ha estat projectat durant tota la setmana a l'entrada de l'institut.

Darrera modificació el Dimecres, 10 Juny 2015 19:59