Divendres, 19 Gener 2018 12:54

Premis IES Cardona Skills

Amb l'objectiu de promoure la formació en competències/formació professional entre els alumnes d'ESO i de batxillerat del centre es va proposar representar gràficament per mitjà d'una fotografia o d'un dibuix, quina habilitat es necessita a la feina que l'alumne voldria fer en el seu futur.

El premis guanyadors per a la categoria d'ESO han estat:

- 1r Pau Forcada Rebassa (1r E)

- 2n Clàudia Arguimbau Anglada (4t B)

- 3r Joana Pons Salord (4r D)

Pau Forcada Rebassa1Pau Forcada Rebassa

Claudia Arguimbau1Clàudia Arguimbau Anglada

Joana Pons Salord1Joana Pons Salord

Darrera modificació el Divendres, 19 Gener 2018 13:02
Dijous, 18 Gener 2018 10:25

El testimoni de Vanessa Canals

Els alumnes de tots els grups de 2n d'ESO en l'assignatura de català van llegir Fora de mi, de l'escriptora Sharon Draper. La protagonista d'aquesta novel·la és na Melody, una filleta que neix amb una paràlisi cerebral i al llarg de la història es descobreix com és la seva vida i com va superant les discapacitats que esdevenen de la seva lesió. Com a activitat per reforçar els continguts de la lectura dia 12 de gener vam convidar na Vanessa Canals, cega des del naixement. Els alumnes havien preparat una entrevista per saber com viu una persona amb una discapacitat física com és la ceguesa i que ens explicàs com ha estat la seva integració en la societat.

2n A

L’ IES M Àngels Cardona participarà en el 2n Concurs Nacional d'Escoles de Cuina Protur Chef, que aquesta edició ha superat amb escreix els objectius que s'havia marcat l'organització en duplicar el nombre d'alumnes inscrits. En total, s’han registrat 42 alumnes d'escoles d'hostaleria que pertanyen a onze comunitats autònomes diferents.

ganadores Protur Chef 2017

Dilluns, 08 Gener 2018 22:20

Gràcies per la vostra solidaritat!

TAPS SOLIDARIS 1rTrimestre 201718

Darrera modificació el Dilluns, 08 Gener 2018 22:28
Dijous, 21 Desembre 2017 18:31

cream una ONG

Els alumnes d’Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial de 4t d’ESO ens hem engrescat a participar en el projecte educatiu ICAPE, en l’especialitat de Joves Emprenedors Socials, en el qual cream i gestionam la nostra pròpia ONG. Després d’un parell de mesos de feina, ja tenim la Unió d’Alumnes Solidaris (UAS) creada, i estem preparats i il·lusionats per començar a organitzar activitats per finançar el projecte de construcció d’una escola a l'Índia (Dodagatta), gràcies a la coordinació amb la Fundació Vicenç Ferrer.

Foto grup

Darrera modificació el Dijous, 21 Desembre 2017 18:47
Dimarts, 19 Desembre 2017 13:10

Nombre de la panera de Nadal

Avui matí els alumnes de 4t d'ESO han fet el sorteig de la panera de Nadal. El nombre premiat és el 1261.

Esperam que molt prest surti el guanyador!

20171219 110022

La setmana passada els alumnes de 1r de Gestió Administrativa van visitar dues empreses de Ferreries: Hort de Sant Patrici i Ria Menorca. Els alumnes van aprofitar aquesta sortida per poder fer algunes preguntes sobre els continguts que han vist a classe durant aquest primer trimestre.

Des d'aquí volem donar les gràcies a les dues empreses per la seva amabilitat i atenció!

riahort de sant patrici

Darrera modificació el Dilluns, 18 Desembre 2017 17:31
Dilluns, 18 Desembre 2017 16:06

Premi de cuina

Dia 8 de maig del curs passat, l'alumna Paula Florit del Grau Superior de Cuina va participar al primer concurs de verdures, organitzat per l'associació ASCAIB i patrocinat pel supermercat Makro. L'acompanyà, com a ajudant, l'alumna de Grau Mitjà, Karen Riera. Ambdues van obtenir el primer premi del concurs.

premi cuina

Darrera modificació el Dilluns, 18 Desembre 2017 17:26
Dilluns, 18 Desembre 2017 11:45

Bon Nadal!

Darrera modificació el Divendres, 22 Desembre 2017 06:34
Dijous, 30 Novembre 2017 11:52

Ja tenim els nius col·locats

Els nius que van construir el curs passat els alumnes de 2n i 3r de PMAR ja estan col·locats als arbres del nostre centre. Ara sols queda que els ocells els venguin a visitar!

niu

Darrera modificació el Dijous, 30 Novembre 2017 11:59