Captura de pantalla 2020 07 06 a las 13.50.36

Dijous, 14 Gener 2021 12:38

100 ANYS DE RODARI

Captura_de_pantalla_2021-01-14_a_las_12.42.40.png

S'amplia el termini perquè l'alumnat del centre participi al concurs de Rodari fins el 14 de febrer. Per fer-ho heu de contestar aquest formulari. Sortejarem un llibre de Rodari entre els que endevineu les cinc respostes.

Un any més, i ja van tres de consecutius, amb el alumnes de 1r Batxillerat de Literatura Universal, acompanyats aquest cop pel professor de Filosofia Joan Rosselló, hem participat en les activitats del Projecte Educatiu per als estudiants que es desenvolupen en el marc de Trobades Mediterrànies Albert Camus. En aquesta edició hem pogut gaudir del magnífic documental de Luis Ortas Pau Albert Camus a Menorca (es pot veure a Filmin) i participar en la posterior xerrada col·loqui a càrrec de Josefina Salord, experta en Camus i les seves arrels menorquines, el dossier didàctic elaborat per la qual ens va ser lliurat per aprofundir en l'autor i l'obra. Un veritable plaer i unes activitats ben valorades tant pels alumnes com pel professorat. Agrair una vegada més la bona organització a càrrec de Carlos Domínguez, coordinador de les Trobades, així com incloure l'enfocament educatiu per als estudiants de Menorca i les facilitats per poder desplaçar-nos fins a Sant Lluís, a la sala polivalent Albert Camus, a càrrec de l'organització.

Us deixam amb un dels pensaments mediterranis, vitalistes, de l'autor.

"Em vaig adonar, malgrat tot, que en mig de l'hivern hi havia dintre meu un estiu invencible". L'estiu, 1953 Albert Camus

IMG-2189.jpg

IMG-2190.jpg

IMG-2195.jpg
Darrera modificació el Dimecres, 13 Gener 2021 12:48

Els dies abans de les vacances de Nadal en Joan López Casanovas ha acceptat  una vegada més la nostra convidada per parlar als alumnes de 2n de batxillerat sobre la situació actual de la llengua catalana, un tema d'interès i que forma part del currículum i és pregunta recurrent a les proves PBAU. En Joan López Casanovas representa una veu important en la societat menorquina pel seu compromís social i polític i la seva implicació en la defensa de la nostra llengua i cultura com a eix cohesionador de la comunitat. La xerrada ha estat ben valorada pels alumnes i ben segur que amb les dades i continguts comentats podran aprofundir més en la situació de la nostra llengua en el seu territori històric, situació que es qualifica com d'emergència lingüística davant la qual nosaltres tenim les claus de la solució. Per si és del vostre interès us adjuntam la presentació que va acompanyar la xerrada.

JoanLopez.jpg

Darrera modificació el Dilluns, 11 Gener 2021 13:37

Els alumnes de Cuina i Gastronomia durant el primer trimestre van visitar Bolets Menorca i la granja Binillubet on vam aprendre a fer formatge.

IMG-5063.jpg

IMG-5072.jpg